Дана політика якості є невід'ємною частиною договору Публічної оферти Компанії "Біосад", далі "Продавець", та гарантує максимально високу якість товарів, послуг та обслуговування, що надаються.
Політика якості товару (посадкового матеріалу)
1. Продавець не гарантує абсолютної ідентичності товару (посадкового матеріалу), що доставляється, з фотографією товару (посадкового матеріалу), розміщеного на сайті Продавця: biosad.ua.
Фотографія товару (посадкового матеріалу) є виключно ілюстрацією товару і може відрізнятись від оригіналу товару (посадкового матеріалу).
2. Продавець гарантує максимальну схожість товару (посадкового матеріалу), що доставляється, з фотографією товару (посадкового матеріалу), представленого на сайті: biosad.ua.
3. Будь-які розміри, вказані на сайті biosad.ua, є орієнтовними, з допустимою похибкою +/- 10–30%.
4. В силу специфіки товару (посадкового матеріалу), наявність незначних пошкоджень (що не впливають на загальне здоров'я та якість саджанця), є абсолютно природним явищем для товару (посадкового матеріалу), що транспортується, і не можуть бути об'єктом претензії з боку Покупця.
Незначними ушкодженнями прийнято вважати: невеликі подряпини, надломи, ушкодження листя (за його наявності).
5. Товар (посадковий матеріал) вирощується, викопується та відправляється згідно з агротехнічними нормами, тільки в той період, коли викопування та транспортування саджанця не порушує його безпеки та біоритму рослини.
Претензії щодо більш ранньої (пізнішої) відправки саджанців, не приймаються.
6. Продавець гарантує, що товар (посадковий матеріал), що відправляється Покупцеві, відповідає всім агротехнічним нормам, абсолютно здоровий і готовий до посадки.
7. Продавець гарантує Покупцеві високу приживаність товару (посадкового матеріалу), за умови належного догляду за саджанцем з боку Покупця, який відповідає всім нормам агротехніки та забезпечує всі необхідні потреби рослини, згідно з правилами догляду за конкретним видом рослини.
8. Продавець не несе відповідальності за приживання товару (посадкового матеріалу), у разі недотримання Покупцем норм агротехніки щодо правильного догляду за конкретним видом рослини.
9. Продавець гарантує Покупцеві професійну консультацію щодо норм агротехніки для правильного догляду за конкретним видом рослини, на запит Покупця.
10. У разі сумніву в якості товару (посадкового матеріалу), Покупець має право звернутися до Продавця за обміном (поверненням) товару (посадкового матеріалу) відповідно до "Порядку обміну (повернення) товару та повернення коштів за товар неналежної якості", розміщеному на сайті Продавця .
11. Відсутність звернень щодо якості товару (посадкового матеріалу) протягом 14-ти днів* з моменту отримання товару, є фактом, що підтверджує отримання Покупцем якісного товару (посадкового матеріалу).
У разі отримання звернень пізніше за встановлений термін, звернення розглядаються Продавцем індивідуально, на свій розсуд, з правом Продавця запросити додаткову інформацію.
* Посилка повинна бути отримана у відділенні транспортної компанії не пізніше ніж через 3 календарні дні після прибуття.
Політика якості сервісу обслуговування Покупця
1. Продавець зобов'язується консультувати Покупця з усіх питань агротехніки, правил посадки та догляду за конкретним видом рослини, на запит Покупця.
2. Продавець зобов'язується здійснювати якісну упаковку товару (посадкового матеріалу), яка забезпечить збереження саджанців протягом транспортування та протягом періоду зберігання саджанців на складі транспортної компанії у встановлений строк не більше трьох календарних днів з моменту прибуття посилки у відділення транспортної компанії.
Зареєструйтесь в особистому кабінеті
Зареєструйтесь, щоб мати доступ до всіх переваг шопінгу з Biosad